WOHOOOO ;)



jahapp. det ser mörkt ut, både på nigerias avbytarbänk och i min hjärna.



samhälle-läxa till imorn, och jag sitter bara o svammlar, har egentligen ingen koll på vad jag skriver, petar ner lite så att det vita arket fylls med text.

affärsjuridik ska vi inte ens tala om, men det är tills på onsdag. ...si sådär måttligt underhållande.

skolan hindrar helt enkelt min kulturella blogg-ådra att expandera eftersom jag inte har tid o leta bilder och ladda upp lite små filmer o dylikt.


men, nu till dagens hetaste poltiska debatt.

skall handikappade ha rätten att leva?

En självklarhet för många (de handikappade t.ex)

men inte för Jonas H Lindberg.


låt mig citera grabben; "Om ingen har egenintresse av att låta en annan, i detta fall en handikappad individ vara vid liv, och denne handikappade individ inte kan överleva själv, kommer den således att DÖ"

och som vi alla vet utgår han alltid från sitt drömsamhälle.

nu ere såhär va, att med hans teori skulle vi inte ha några naturklasser kvar på ragnhild, och det skulle ju vara ganska olyckligt.


återkommer till hans synpunkter lite senare, för jag har ont om tid o nu tänkte jag klottra ner lördagens händelser i järna. (något jag egentligen inte borde eftersom min mor har sökt o hittat min blogg på internet, men man kan ju inte straffa en mängd p.g.a av en individ ;)


för det första måste man ju hylla kocken va, Niklas "roggan" (D)roghem,  härlig middag, perfa frulle.

sen kan jag ju meddela att jag sov större delen av kvällen, eftersom jag däckade strax efter klockan 9, OCH DET SÖG.  TJENA MAMMA.

det jag hann med innan var nåra trevliga djupa diskusioner om sär, flickor och antisar.

måste citera jonas igen va, han e ju för rolig

"min drömtjej är en affärskvinna som har möjligheten att bli rik"
(med andra ord, vilken tjej som helst med portfölj o en trisslott)


och micke picke prövade på bröstsim-upp-i-trappa-med-stora-afasi-skador. nyaste grenen i paralympic serru ;)   btw; "heja arsenal, heja arsenal" HAHAAAAAAAHAHA


man kan väl egentligen sumera kvällen som; Herrmiddag med dåligt pålästa skådespelare från rederiet.


Kommentarer
Postat av: BLEH

Du är elak pontus...

2006-10-16 @ 18:55:17
Postat av: matildan.blogg.se

nämen. jag hittade dig :) moahaha

2006-10-16 @ 20:52:49
Postat av: Pontus

tjao mattus, trevligt o se dig här, stilig blogg du hade btw ;)

jonas, jonas, jonas.... det kallas inte elak, utan ärlig. "Va fa... Drickeru inte!? amen va fan göru härå?" HAHAAHA

2006-10-16 @ 21:10:23
Postat av: Jill Clayburgh

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback