;)

Jag har tänkt på det här med att på-stan-flirta. Det tycker jag är fantastiskt trevligt. Hade jag varit lite äldre hade jag kallat det "festligt". Man marscherar in mot stadskärnan och låg- ,mellan- och höghöjdsradarn går igång sakta men säkert. Det låter som inre generatorer som sätts igång *zum zum zum ZIIIIIING wra-ta-da-da tschhhhh* och det är Game On.
Hela spelet är en fröjd. Men, liksom i alla spel finns det Terrorister, Fällor och Fuskare.

Fuskare är töser som har solglasögon på sig - spelet är inte längre på samma villkor. Fusk.

Fällor är flickor med pösiga kläder - då jag & många av mina vänner är födda på 80-talet föddes vi inte med röntgen vilken kan göra att värdefull tid, omsorg & kärlek läggs ner på projekt som inte är nåt att ha. Vi brukar kalla det att man "gör en SAAB"

Terrorister, det värsta som finns. Det är tjejer som flirtar vilt omkring sig! Visst. Vackert. Men så går dennes förvirrande, lim- & valiumsniffande pojkvän två meter bakom och dreglar. Hallå? Klart att du vill byta upp dig, men gör en sak i taget va.

Förutom dessa hinder är det ba o koerrrrr e vend! Tjohooooo!!

Inget går upp mot att vifta med ett par turkögonbryn på stan. Jag tänker "McDonalds" och så ler jag.
Människor som diggar Gnesta och Stuvsta centrum har något gemensamt med konstfack - alla är lite bakom flötet.

Kommentarer
Postat av: Riddare Rosen

Pontus min kära vän, vem är det som brett ut en bordsduk över dina axlar? Berätta så ska jag pungsparka ihjäl honom!

Postat av: Pontus

Jag lånade ju den där av dig, haha.

2009-04-16 @ 21:10:52
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback