Sotter talhje!!!!

Bra PR för ett nyöppnat café! NAAAAAAT! 10 spänn på att ägaren är inavlad. För vet du vad jag kallar särskrivare?
Jag kallar dom Sär. Sär med stort s. Sär, som i 'Sär-skrivare'. Sär, som i Sär-skilda idioter. Sär, som i
Sär-behandlade personer p.g.a fett tung medicinering.
Ja, jag särskriver ibland, fast då skäms jag till skillnad från ni andra dumskallar som tycker det är OK och fortsätter att göra samma misstag. ;)

image787

"Jalla, ge mig en kaka, men skänk morötterna, för det är morötter vid sidan av va? Skänk dom till särfonden, dom verkar behöva se bättre"

Kvinnor blinkar nästan två gånger så mycket som män.

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Jaha, då är det bara att bojkotta stället! Där kan man ju inte fika med hedern i behåll.

"Bär paj"; vad är det för jävla paj som ska bäras!?

2008-03-27 @ 17:30:10
Postat av: Pontus

Tungpaj, kanske. Haha! Jag tror mer att dom säljer Bär och paj för sig. "Vill ni ha bär till pajen, eller bara pajdeg, förlåt paj deg?

Postat av: Bosilja

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-03-06 @ 13:55:10
URL: http://bosilja.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback