Haha, appro på......

Jakobsson in action

Malin säger:

you can amadjen

Malin säger:

assa du kan inte förstå på eneglska

Malin säger:

hahah

Malin säger:hur stavar man

Pontus, säger:
haha, varför undrar du?

Malin säger:
men fooort skriv meningen haha

Malin säger:
ksicka texten

Pontus, säger:
aa, om du säger skälet

Malin säger:
för jag måste ha texten men jag akn inte stava den nu

Pontus, säger:
ja, men varå, ska du ha det som ett msn namn, eller vad är syftet?

Malin säger:
ja preciiis

Pontus, säger:
vad menar du med det då, asså, varför ska du ha du heta det, och varför på engelska?

Malin säger:
drf men du e trööög tack för inget alls jag måste liksom logga nu kan jag få texten innan ????


Sånt här tycker jag är skitkul, nu fick jag dessutom ett praktexempel på en knäppskalle. Tack Malin för att du ställer upp ;)


Kommentarer
Postat av: charlie

o maj god, i kan nåt even emadjen haw ju felt when yu vrote dat sentens!

;) malin du e för söt du...

2008-04-11 @ 19:13:10
Postat av: Malin jakobsson

har du suttit och skrivit den konversationen själv ?
för jag har inte skrivit det dära !!! (A)

2008-04-13 @ 20:03:40
Postat av: Terjemonica

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback