Jag saknar ord...

...Vaktmästarna förstod inte ändå! Jag fick tillbaka brevet igen. Vad ska jag göra. Vad ska jag göra...? Dom vill ju verkligen kriga med mig. Jaja. Fangeneral Sjögrens suveränitet är okuvlig. 
 
Etapp 1.
Den här gången ska jag bifoga en en blankett, en inbjudan... "Välkommen till Svenska 1, vi börjar på torsdag med substantiv bla bla bla"

Får jag tillbaka brevet då... då startar Etapp 2. Då ska jag smörja in brevet med lim... Kladda överallt, inuti också. Jag ska skriva med limmet på kuveret: "Hary ingen humor eller?"
 
Muwahahaha!

Kommentarer
Postat av: Vaktmästaren

Du har så krattig handstil så vi kan inte läsa
vart det skall, men vi känner igen dina heroglyfer så vi stoppar tillbaka det i ditt fack, mongo!!!!!!

2007-12-06 @ 17:54:48
Postat av: Vikaren pa vaktenmesterieeet

Naer borjar den dara kursen då
far mig okså hemmet sprakundervisning?
jag halsr dig pa imorgonen.

2007-12-06 @ 18:04:29
Postat av: Pontus

MFE: Prejudicering, du är ett mongo ;D

Postat av: MFE

Naer borjar den dara kursen då
far mig okså hemmet sprakundervisning?
jag halsr dig pa imorgonen.

2007-12-06 @ 21:18:25
Postat av: Pontus

Haha, hörrö, ery en tjej eller kille?

2007-12-07 @ 09:53:01
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback