Träningsverk i käken av att småle

Nå, hockeyboys. Från början, i mitten och i slutet var det - för att uttrycka sig i idrottstermer - spel mot ett mål. Att vinna med 10-0 kan vara riktigt jävla kanonkul ibland alltså ^^ ...Ett tag funderade jag på om jag skulle tycka synd om dom.  Men... nah aldrig livet, barmhärtighet har aldrig varit min grej.

Nåväl. Jag var på massage idag. Ganska kul, jag traskar in där i vardagsklädsel, ett par shorts, en skjorta, glajjor och vita skor.
Innan jag lägger mig på britsen så frågar han:
"Så du spelar golf?"
"haha, nej, fotboll... haha vadåra?"
"Det var det första intrycket jag fick bara..."

och när jag ska gå därifrån så upptäckte jag att dom inte tog kontokort...
"Men gå och hämta pengar du, det är inga problem"

...Jag är inte så säker på att han skulle låta en som var klädd som en hockeyspelare gå o hämta pengar - utan pant dårå. Hahaha...

Sen sträffade jag Martin a.k.a Ormen o gick omkring på stan, fikade lite o så...


Vi prövade lite klädkombos med passande pose ;)
Den sista visar en ögonfrans i grädden - det är syrianbrudens, på Waynes. Mums.

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Golf är en trevlig sport som du borde prova på Pontus!

2007-08-23 @ 23:30:51
Postat av: Joni..

Tycker Mr Storm borde öva mer på poserandet :)

2007-08-24 @ 07:46:16
Postat av: Pontus

Lindberg: Haha, jag prövade förut, det är inte min grej. Minigolf kan däremot fungera i rätt sällskap :D
Joni: Han immitaterar en sportutövare... Du kanske kan gissa vilken sport själv ;)

Postat av: Åsa

Hahha underbetts-martin :P

2007-08-24 @ 12:02:18
URL: http://readmelove.blogg.se
Postat av: Wennlund

Haha du var och testade pyjamaskepsen igen, schtekigt ; ). Visste väll att du gillade den!

2007-08-24 @ 22:38:46
URL: http://wennlunds.blogg.se
Postat av: alexanra

haha nää fan va söta, vilka snygga poser marti fick till :P haha..

2007-08-26 @ 23:37:16
URL: http://alexsanras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback