Biologisk lågkonjunktur

God afton gott folk!

Igår bakade jag och Erik negerbollar och eder samhällsupplysare, akademiker och deprimerade arsenalfan kan nu avslöja att....*trumvirvel* tamtarararam!!! Det fungerar utmärkt som frukost!

Igår hamnade mitt immunförsvar under siege och därför inhandlade jag iadg ett storpack berocca, en flarra Vitamin Defefence och (ifall De-Evigt-Segerrika-Vita-Blodkropparna-a-lá-Sjögren skulle besegras, ha! tror jag på det själv eller?) 200 gram tyckasyndommigsjälv-choklad.

Föresten såg jag en bild på mitt kära fotbollslag i sköfvdes variant av LT:


Övre raden, sex från vänster, där står jag! Hm, min mobilkamera kan ha passerat bäst-före datumet...

Då, under cupen i lördags lyckades jag med bedriften att rycka loss mitt högra skulderblad. Det känns så iallfall. Jag går numera runt och praoar som Berit_87 och släpper då och då ut ett "uhuu"-ljud.

Just då är det vansinnigt synd om mig.

Men! Nu när jag känner mig som halvdöd skall jag skapa liv! Jag och Erik ska odla! Basilika, chili och timjan kommer att spira i våra lägenheter inom kort. Woohooo!


I mjukglass finns det ett förtjockningsmedel som utvinns ur tång.


Kommentarer
Postat av: Malin

Och i artificiell vanilj finns kobajs :(

Postat av: Pontus

Ptja, när allt kommer till kritan lägger vi bara i oss olika atomuppsättningar. Mums!

2010-02-18 @ 19:47:07
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Aleksandererica

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2012-02-06 @ 07:47:56
URL: http://aleksandererica.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback