Allah akbar!

Hallå där!

Jag har drabbats av en släng av kronisk depression sen förlusten i söndags mot united. Men igår var jag o Malle o handlade och sen styrde vi upp en ost & vin-kväll med Emma & Karro så då kändes det lite bättre. Dock hamnade jag i en spännande diskussion med Karro von Jönköping om religion och hintade fram att jag tyckte att det var synd att man ska behöva ty sig till gud för att få en smula hopp och då blev hon UPPRÖRD. ARG. RAWR! 

Inte för att jag slängde fram det här argumentet men om Arsenal förlorar mot några som kallar sig Red devils torde ju det vara A Failure From God. Jävligt maktlös snubbe där uppe, united är nämligen ondska i pur form. Styr upp det gud. Tacksåmycket.

Om jag tvättar mig fem gånger om dagen kanske hela united får hosta :)

Lätt värt ett försök, funkar det inte är snubben där uppe skyldig mig en flarra schampo...


På söndag besegras Chelsea. Annars stänger jag in mig och så syns vi lagom till Premier League-starten i augusti.


Ordet tunnland kommer ursprungligen från den areal som motsvarar en tunnas utsäde.





Kommentarer
Postat av: Skötare Kindholm

Ska du redan slänga in handduken eller? Du borde tröttna snart. Annars så kan du ju förstå att det finns bättre lag än Arsenal.

Moahahahaha

2010-02-03 @ 14:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback