Kort & positivt

51,5% för blått block och man kan för första gången sedan förra valet gå runt på stan och känna sig lycklig då majoriteten ligger på rätt våglängd :)

Jag och paco hade en frenetisk sms-konversation igår, han trodde att Arsenal skulle vinna med 4-1 över Blackpool medan jag, smått fanatisk drämde till med 6-0.

Det blev såklart 6-0, och jag satt i ett hörn och repeterade tyst för mig själv: "Jag spelar aldrig på måltipset, varför skulle jag gjort det nu? Jag spelar aldrig på måltipset, varför skulle jag gjort det nu? Jag spelar aldrig på måltipset, varför skulle jag gjort det nu?"

Skön seger dock. Dunkade även in 10 rätt på stryktipset och vann tillbaka min insats á 19 riksdaler. Hade en trippel inne ett långt tag... meeen tack vare att Wolverhampton kvitterade mot Everton så gick den om intet. Surt! Min pappa brukar säga att stryktips, lången och sånt "är extraskatt för dom som inte kan betala" och så spelar han glatt och torskar jämt. Men, det förhöjer spänningen vid tv:n, så det är ju värt några spänn. Erika blev helt till sig när jag ett tag satt med 12 rätt och trippeln stämde. "Varför spelar inte jag för?" Det fick hon svar på 15 minuter senare... Hennes pojkvän är speltorsk. 

Jag planerar en londonresa inom kort och letar själsfränder... Hittade världens bästa pris Arsenal – Bolton 11 sept 2010
Erbjudande: En hotellnatt + matchbiljett ospec, fr 1.295 sek.


Till SJ-biljettförsäljare: "Hej jag heter Jesper och jag ska titta på fotboll på söderstadion"






Kommentarer
Postat av: MFE

Vfn håller du på med??? Are y a man or a mouse??Har du inte kommit över det värsta pussandet än? Eller ät det hon som beatämmer nu? Är det bara IKEA o Morgan som gäller nu???? Vi självbestämmande män kräver nya inlägg av Broder P.

2010-11-04 @ 23:20:51
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-15 @ 18:25:43
URL: http://www.grinders.se
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-15 @ 18:26:53
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback