Vecka 37

Godmorgon!
Tillåt mig säga: vavarejagsa!?
Sverige ska fan fixa avancemang nu. 2-1, hur lätt som helst :)

Folk är ju rätt dåliga på att ladda upp bilder. Men nu börjar det ploppa upp några här och där sakta men säkert från introveckan. Ena kvällen var det pretty-in-pink. På bilden nedan har jag snott nåns hatt. Jag brukar göra sånt i dimman. Stjäla saker.

 

Känner du dig lökig på krogen? Gör som killen till vänster ta på dig en deo eller för att vara på säkra sidan, ta på dig en mörk tröja över skjortan ;) Shihihihihihihi......

Man ska veta det, att börjar man titta på bilder från Kåren så finns begreppet "konstigt" med på varje bild. Bilden nedanför tycker jag var rolig, visst ser det ut som om blondinen är ute på charterresa? ;D

Charterpingla
Sveriges högsta vattenfall ligger i Dalarna och heter Njupeskär. Det har en fallhöjd på 93 meter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback