Nollesittning!

Igår hade vi en fantastiskt sanslös rolig sittning! Det var nollesittning och sista inskolningsfasen för våra nya vänner. Tidigt under sittningen blev ekonomfaddrarna kallade till scenen för att utföra vårt spex. För att utföra spexet behövdes det tre nollor, killar, som också kallades upp på scenen.

Malin, Elin och Sara klev fram och drog upp sina tröjor varefter Hugin sprutade grädde på deras magar. Nollorna såg förväntansfulla ut och fick instruktionerna: "Den som slickar bort grädden från sin tjej först, vinner" Ögonbindlar plockades fram och knöts fast. Det var ungefär nu som det blev jävligt oskönt. Kill-nollorna stod där på knä med ögonbindel och ett smil. Tjejerna steg åt sidan varefter jag, Erik & Hugin drog upp våra skjortor och fick våra magar besprutade med grädde. Och så gick startsignalen. Jag fick alltså min raggarsträng nergräddad och tvättad med en sträv manstunga inför 160 pers. Mums.

Nollorna som satt bredvid mig, Erikarna & Zacharias tittade ibland förskräckt upp när vi lärde dom hur saker och ting går till på en sittning, för att inte tala om ljudnivån och diverse vrål. Efter att alla blivit "lambo-ade" så hällde jag resten av ölen på min grannes huvud (så som sig bör) men hon fattade inte riktigt och tok-lackade! Hon svarade med att slänga ett glas vin mot mig men då gjorde jag ett shyst matrix-move och duckade vilket fick som följd att tjejen bakom fick en vin-dusch. Men, att skratta löser de flesta problem. Det är lite utav min grej. He he he...
En giraffs tunga är svart och kan vara mycket lång, upp till 46 centimeter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback