RAWR!!!

Efter en skvätt blod, en massvis med svett, ett besök till Beijer och ett antal könsord så har jag nu åstadkommit något idag.


Metallgrunkan där till höger låg i Alex garage, när jag såg den skrapade jag bort lite damm och fick idén om att göra den till ett väggfäste. Karle sa: "Ta den du Pontus" och med hans välsignelse tog jag den med till Schövdeee!


Var tvungen att åka till Beijer för att köpa en idiotisk metallborr, detta borrande tog en jävla tid. jag försökte borra i en cirkel för att få någon slags konservöppnar-effekt. Det gick efter mycket möda och framförallt, mycket ljud.



Sen lånade jag en betongborr av vaktisarna, mätte ut med vattenpass och blyertspenna och sen vare ba och *dzzzz* *dzzz* *dzzz* *dzzzz*. Efter det var jag visserligen Skövdes lökigaste man, men hål blev det allt.



Sen skruvade jag fast fästet och hakade upp min lilla bebis.


Sen slängde jag dit en list och gömde massa sladdar i och för att jag var uppe i varv borrade jag ett hål till och satte upp en ljusstake.

Det är nu jag behöver en ravioli som står (borde stå) i mitt skafferi, men det saknas! Då jag och Erik har ett ekonomiskt vad att inte äta nåt ute under September kan jag inte ta mig en segerburgare heller. Kååårv stråganoff, tortellini eller köttbullar står på menyn. Ett litet ordspråk jag utvecklat är: "10 minuter efter man ätit vad som helst så är man mätt" så det spelar ju inte så stor roll.

Malta-Sverige snart! Hurra!
Madagaskar utanför Afrikas östkust är världens fjärde största ö.

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Den där tv:n kommer att ramla ned inom två dagar.

2009-09-09 @ 22:14:08
Postat av: Anonym

Helt sjuk imponerad. Trodde inte du hade de i dig mannen..

2009-09-09 @ 22:40:33
Postat av: Pontus

Lindberg: Haha, varför skulle den ramla ner för?

Anonym: Spännande med anonymt beröm... ;)

Postat av: Prins Rosenberg

Ta för dig du... För all del!

2009-09-11 @ 10:37:17
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback