Mat-Tina!

1. Vafan har du för kläder på dig?
2. Din mat ser fantastisk ut :)
3. Träna bort din hänsynslöst vidriga dialekt! Helvete! Vem blir sugen på mat när du pladdrar sådär ?

Skånska är det näst fulaste som finns. Danska kniper naturligtvis priset. Fast där pratar man inte bara fult utan man ser förjävlig ut också. Skånefolk kan se bra ut. Jag vet en vacker tös här i Skövde som är jävligt snygg tills hon öppnar munnen. Man försöker liksom kisa med öronen. BRRRRR!!!!!!!!

Fan, jag kan ju härma skånska, norska, eskilstunska a lá gnällbältet, skövdemål och norrländska. Jag kan till o med härma en stam i afrika med ljud från gomen "*takk drikk dock dock!!!* Varför kan inte alla ni andra härma rikssvenska någon gång?  

Jag känner det redan nu. Det här inlägget kommer ge mig många nya friend requests på fejsbuck... haha. Koer e vend!
Ordet skola kommer från grekiskans skhol som betyder fritid; tid för andliga övningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback