Att gräva ner sig i studier

Nu har jag varit och storhandlat, allt från vitaminer till kurslitteratur. Jag sitter med en varm vetekudde runt nacken och hör bruset från en skogsbär/hallon c-vitamintablett i en kopp bredvid mig.
Nyss stängde jag balkongen. Jag hörde ljudet och åter ljudet av glasflaskor som klirrade emot varandra. Jävla studenter, jag fördömer er! Vem fan går till kåren tre dagar efter nollningen? Tjack!

Schelv skall jag spärra in mig och bara komma ut när det är tentatider. Så var det i våras och det gick ju bra då...



Uppdatering, 21:00: Nu hör jag bas i mina väggar från två olika håll. Med risk för att låta som en gammal gubbe: Vafan är det som driver alla till att våldskröka denna onsdag? Vänta dom bara tills på lördag. Då ska någon testa  volymen på sitt nya högtalarsystem...

Pommac lanserades 1923 som ett alkoholfritt alternativ till vin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback