Woohoo!

Jag, Erik och Zacharias lagade mat ikväll med Tinas cookalong. Vi gjorde det jävligt bra med tanke på att Tina fuskade. Hon hade redan fixat klart alla grejjer och hade till o med vattenkokare. Vi stod med sju värmeljus och eldade upp vatten. Fattar folk att vi är u-landsbarn i en i-landsvärld? Det skvättes inte bara gurka och creame fraiche på golvet utan Erik brände sig också. Full rulle var det här!

I övrigt vill jag inte framstå mig själv som en smula galen - även om så ofta är fallet. Men jag har noterat att jag i min ensamhet sitter och skriker ut vrål av skratt och klappar med händerna till Roast på Berns (det är sant, jag klappar fysiskt med händerna som Rudolf 87 bast, som de där idioterna som klappar händerna efter en biovisning - jag är nu en av dom). Magnus betnér tryckte ner Bert Karlsson så fantastiskt hänsynslöst! Det var som när man skjuter nån i paintball och denne reser sitt gevär som en gest för nåd och då kommer skott två, skott tre, skott fyra... skott fem.

Bert Karlsson blev idag socialt isärplockad av herr Betnér till mitt glada skratt. Och jag klappade med händerna. Jag nästan vispade fram applåder.





Den enes bröd den andres död...
Skövde Högskola utbildar återigen sjuksköterskor från och med våren 2010.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback