Volatil utvecklingskurva

Tänk att det är samma veva i varje kurs. Det finns alltid ett stadium när jag ställer mig framför spegeln och berättar hur lobotomerad jag är för att två veckor stå på samma ställe och eklärera vilket geni jag är.

Vi hade sista föreläsningen i finansiella styrningen idag och vår professor Max avslutade det hela såhär:
"There is one thing I would like you to remember from this course...*vänder sig mot tavlan och börjar skriva* ...it's all about this." Säger han, går åt sidan och ringar snabbt in det som han skrivit:

Cash is king.

Hehehe... Bra kurs det här.
Tentor snart. Det innebär att det snart är tentafest! ...och tentaskägg? haha, charming...


Frihetsgudinnans näsa är 1 meter och 37 centimeter lång.Frihetsgudinnans näsa är 1 meter och 37 centimeter lång.

Kommentarer
Postat av: Rosen

Är det ett par änglavingar som sticker upp från inunder rocken?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback