*Vässar pennor*

En statistikbok att sämja dem
En finansbok att främja dem
Två tentor att djupt i mörkrets
vida riken tämja dem.


Jag sitter i min soffa med en rejäl kaffekopp vid min sida! Om man tar 2000 koppar kaffe motsvarar det en lina kola har jag hört och på söndag har jag fotbollsmatch i sex grader och regn, appro på ingenting. Här skiftar händelser för fullt! Tänk, för bara 6 dagar sen skällde jag & Johannes ut Alex för att han misslyckats med en shake n' bake, Paco var Under Sökning och jag och Vesper strosande runt på stan och köpte skor.



Men! Nu startar tv4 nyhetsmorgon. Måste dra.
En myrdrottning kan leva i upp till 20 år, en arbetare i 3-4 veckor.

Kommentarer
Postat av: hespero

vilken fin bild ;)

2009-10-25 @ 01:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback