Soja & mäskhunter

Man vet att man lever ett bra liv utan större svårigheter när plötsligt små problem blir väldigt stora. Jag har ett fantastiskt liv med två STORA, små problem om ni hajjar.

Problem nummer ett som för övrigt är helt sinnessjukt handlar om soja. Soja på flaska närmare bestämt.  Det är mrs cheng's soja, och den läcker. Den läcker hur man än gör! Jag har soja överallt i kylen. Numer öppnar jag kylskåpet med kofot då denna lim-artade sojavariant börjat kladda igen hela packet. Det är lite konstigt, men det finns fan mer soja i min kyl nu än det fanns i flaskan från början. Jag ska nog skicka ett mejl... ;)

Avslutningsvis skulle nog ingen bli ledsen om basehunter slutade göra reklam i spotify. "wåh wåh wåh wåtts gåink on her?"

*gäsp*

I TELL YOU WHAT'S GOING ON. Såhär är det din lille rackare. Jag har noterat dina dataspelsmusikljud och kommit fram till att du är en lallare. Detta baseras på de fakto att du ger ifrån dig en utstrålning (för att inte tala om ljud) som en ål som våldstagit tjack, (alltså massvis med tjack samtidigt. Tjack, tjack tjaaaack.). För allas trevnad kan jag rekommendera herrn att konsumera valium, napalm och en hink cyanväte.

It's pretty good actually.


Texten till vår julsång Sankta Lucia handlar i original om pärlfiske


Kommentarer
Postat av: Lasåly

...to be honest

2009-10-28 @ 13:25:21
Postat av: Pontus

Nej inte Lasåly.............. haha, amen de schoeeeeent!

Postat av: Alpha-David

Cheng-soja är så 80-tal... vi lite mer utvecklade kockar använder naturligtvis kikkoman... mlkt smart förpackning med en soja som är distinkt utan att vara för skarp...

2009-11-03 @ 18:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback