SegeR! Haha ;D

Igår skickade jag nedanstående till mrs cheng-företaget:
Tjena, Pontus heter jag och gillar soja.

Men era flaskor läcker hela tiden :( Allt i mitt kylskåp blir sojigt och kladdigt.
Jag lovar att jag skruvar dit korken.. och det är inte så att jag öppnat flaskorna med kniv. Varför läcker dom och destroyar allt i mitt kylskåp? :(

Har ni nån smart idé hur man kan åtgärda det här om man inte vill halsa hela sojan så fort man öppnat flaskan? :)

Hjärtliga hälsningar
Pontus

Svaret kom imorse:
Hej Pontus,
måste börja med att säga att det var den roligaste reklamationen jag fått någon gång:)
Det är dock tråkigt att du drabbats av detta och vi kommer ersätta dig.

Då och då får vi in reklammationer på läcknade flaskor, det är inte vanligt men det händer.
I ditt mail får jag uppfattningen om att det inte bara gäller en flaska.
Hur många gånger har du råkat ut för detta och vilken storlek på flaska har du köpt?
Maila mig svar på ovanstående frågor samt ange din adress så skickar vi ut rikskuponger till dig.

Önskar dig en trevlig dag!!
Malin Milton
Frödinge Mejeri AB
Phone: +46 - 492 198 84 el 09
Fax:       +46 - 492 198 98

Haha, king! ;)

Nobels fredspris delas av tradition ut i Norge eftersom det instiftades under den tiden som Sverige och Norge var en union och då delades ut där.

Kommentarer
Postat av: Max

Haha nice! Låter som när farsan skickade mail o gnällde på att mackorna inte var helt delade och fick 100kr i presentkort på polarbröd produkter :D

2009-10-28 @ 14:15:27
Postat av: Pontus

Shyst. Jag var ärlig när jag svarade nyss... leker lite med tanken om jag svarat att jag haft en miljon flaskor som läckt. Fatta vad rikskuponger jag borde fått? ;) haha...

Postat av: Malin A

haha jag tror att jag känner hon som svarat på mejlet.. Malin Milton:)

2009-10-29 @ 10:45:56
Postat av: Max

Haha lätt dra till med typ 500 eller nått så kan du leva som en kung resten av skolåret :D

2009-10-29 @ 12:16:10
Postat av: Anonym

Att dem inte får fler reklamationer beror nog bara på lathet. För nog läcker min flaska också, jag har bara inte varit lika engagerad som du. :)

2009-10-29 @ 23:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback