Kåååhm igen ba!

Jag spelade fotboll igår och noterade att det var FRUKTANSVÄRT KALLT OM HUVUDET.
I vanliga fall brukar mina kära lockar stå emot både laviner och granatsplitter. Men! Inte igår. Brr....

...och dessa tentatider gör mitt liv fantastiskt enformigt. Jag hänger i bibblan mellan 9-halv 6 och inbillar mig iallafall att jag blir sjukt smart ;), sen går jag hem i det schwiiiiiinkalla vädret, blir flamsig och skickar sojamejl! Fast, igår satt jag och tittade in i två vackra ögon över en latte. En stark kontrast till annuitetstal, binomialfördelningar och ljudet av pennväss.
  
För övrigt hoppas jag att Skövde slår Trollhättan fullständigt sönder och samman på lördag! Jag ska fan gå dit och skrika ett a lá tentaklockantiovrål några gånger. Finns det Skövde ultras? Det måste joinas. Eller skapas. För vinner Skövde behöver jag inte åka till Söderstadion för att se hammarby spela ;) Woohoo!

Imorn säljer vi föresten biljetter till SköEkon-sittningen på lunchen i G-huset! Det kommer att bli fantastiskt roligt :D Så, om Du missar det så går du miste om lycka & skratt! Tills dess stänger jag in mig med mina ekonomformler och några ljus!

 


1959 dök den första reklamen upp inne i Göteborgs spårvagnar och bussar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback