Hos frisören

Störd konversation hos frisören idag. Det var jag som skulle klippas och fröken som utförde jobbet kanske var runt 30, blond och trevlig. Efter att hon klippt håret klart och jag var nöjd utspelade sig följande konversation:

"Skulle jag kunna få ta med håret?" sa jag med en frågande glad blick.
"Va?"
"Alltså, det avklippta håret på golvet."
"ööh.. visst?"
*tar en påse och samlar ihop mitt avklippta hår*
"Det är moviestar-tema på lördag och jag ska limma fast håret på fötterna."

Frisören, som redan hade en skeptisk blick stod nu och blinkade chockat. Jag insåg det och fick väl förklara det som var så uppenbart i mina ögon, men inte i någon annanas...
"Jag ska vara hobbit på lördag!"

Jag ska vara Frodo, dock så saknar jag härskarringen.

Om någon har härskarringen - var vänlig lägg den i min postlåda vid Kurorten 4.
Krokodiler ses ofta solande med öppet gap. På så sätt når solljuset munnens ytliga blodkärl, och djurens uppvärmning blir effektivare.

Kommentarer
Postat av: hespero

hahah du är ett så sjukt och vidrigt mäsk! alltså du förstår väl att det kommer ligga spår av hår efter dig. och ska du gå runt barfota ?..

2009-10-07 @ 21:02:04
Postat av: Pontus

Haha, hår lämnar tjejer efter sig överallt. Ja, det är min avsikt att traska runt barfota, nåt fel med det elleR!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback