BREJNSTYRMING

Jag ska vara spiknykter ikväll. Tung match imorn. Men temat på kåren ikväll är "Ursäkta, jag har kommit fel" och mina avsikter är att närvara på detta lilla event.

Idépool för utklädnad:

Låna en klacksko och en rosa tjejskjorta, göra en vild frilla och sätta dit lite pussmärken i ansiktet och säga: "jag har nog kommit fel, jag har varit på bortamatch och ska bara hem"
Fördelar: Rätt kul idé - förmodligen ingen annan som kommer dit så... haha
Nackdelar: Jobbigt att gå med en klacksko och en alldeles för tajt skjorta hela kvällen.

Klä ut mig till kommunist alternativt finsk zigenare.
"jag tror jag har kommit fel eller är det här försäkringskassan? ISÅFALL, Pengar slut. Ge nu."
Fördelar: Ger ett första gott skratt inom innersta kretsen och folk med lite nyanserad humor, herregud ;)
Nackdelar: Stor risk att bli stenad. Bespottad. Få föreläsningar om vad som är politiskt korrekt. Hamna i jobbiga debatter med jobbiga människor utan sinne för humor eller självinsikt.

Fotbollspelare. "Är det träning?"
Fördelar: Jag har alla grejjer, enkelt.
Nackdelar: Det är 100 personer till som har alla grejjer. Mina grejjer är dessutom svettiga - fast det ökar ju iof trovärdigheten... ;)

Blottare "tja..."
Fördelar: Svinlätt, allt jag behöver är min trench coat.
Nackdelar: Kan bli en väldigt kort vistelse på kåren.

Orc "Jag har lanmöte!"
Fördelar: Vett och etikett spelar inte så stor roll.
Nackdelar: Man kommer inte in gratis då detta tema är det brukliga varje onsdag ;). Jobbigt med all grön färg.

Fan. Time's ticking... Jag har pluggat så hårt idag att hjärnan inte riktigt är i balans. När jag skulle sätta in pengar på mitt avanzakonto idag så råkade jag sätta in dom på nån Anders Philmans konto. Snurrigt är det här. Ska ta en dusch, idébas nummer ett.


Den tredje boken om Harry potter - Harry Potter och Fången från Azkaban - består av 118 749 ord och 566 098 bokstäver i den svenska översättningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback