Tung trevlighetsfaktor

Trots mörker, vissna löv och vinande vind kilade jag, Zacharias och Anders ut imorse och begav oss iväg till vår favoritbagare! Nybakat bröd är en lyx som man bör unna sig då och då.

Imorgon är det dags för tenta i finansiell styrning. Check. På lördag är det dags för statistik. Efter tenta följer tentafest och jag hoppas att alla förstår att man gärna får gå ut och fira på fredagen SÅ LÄNGE MAN FÖLJER MED UT PÅ LÖRDAGEN. Viktigt. Det är som att spela en halvlek i fotboll och sen gå o duscha. Det går inte. Man fullföljer matchen. Hur bakis man än är ;)

Veckan efter är det SköEkon-sittning och veckan därefter är det herrsittning. Hux flux är det Åre-resa och after-ski-dags. Härliga tider påväg här!


Bilrutor filtrerar bort lite mer än 80 procent av de ultravioletta solstrålarna vilket leder till att man inte blir så solbränd trots att man sitter i solljuset.


Kommentarer
Postat av: hespero

jag känner mig utblottad och ledsen

2009-11-03 @ 23:01:41
Postat av: Pontus

...Och du kommer hit nästa vecka! Hurra! ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback