Så gick det


En jävligt oskön notering var att jag som mumie papercuttade mig själv på näsan... haha

Idag är det Göteborg-AIK. Jag ser gärna att båda lagen förlorar. Hammarby får gärna tvångsuppgraderas. Jag menar, vad är det för lag egentligen? På ena sidan ett gäng Glenn's fullproppade av mindervärdeskomplex och fiskrens och på andra sidan sveriges samlade white trash. Försäkringskassans hemsida har nog inte särskild tung belastning mellan 15:00-16:45, haha. Nä, måste jag välja ett lag blir det naturligtvis IFK Göteborg då jag varken har tatueringar, betalningsanmärkningar eller fött tre barn innan 20 år fyllda vilket är praxis för valfri aik-anhängare.

IFK's firma får gärna ge firman boys ett varmt välkomnande.

Men! Jag har annat att tänka på. Från och med idag startar the Week if Doom. Tung vecka med två tentor. Men jag är förberedd, jag ska vässa mina pennor, gå in i tentasalen, stabba dom där tentorna och gå hem med ett leende på läpparna och sen blire... plopp! Hurra!
Världens kortaste filmrecension är Leonard Maltins recension av filmen Isn't It Romantic från 1948, Recensionen lyder: "No."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback