Men.. nää?

Imorse låg jag och drömde om nåt. I drömmen sträckte jag mig efter nåt och plötsligt hördes ett krash och jag vaknade direkt! Jag hade, under min skönhetsdröm vispat ner två vinglas i golvet som stod på mitt nattduksbord. Gälla skiiiiiiiit! Lite vin & glaskross på golvet tätt följt utav en värdelös Arsenainsats har gjort min söndag tämligen ointressant.

Mitt dopaminvärde i kroppen var nära noll och det var Defcon 5, så jag övertalade Zacharias att han och jag behövde bli glada och glad, det, det blir man av choklad! Det säger dom på tv. Så vi rusade iväg till Willys i halvlek under el clasíco och styrde upp det hela.

Jag ska nu avsluta denna afton med en kopp varm choklad med marshmallows, en maraboukaka och ett avsnitt gossip girl. Hurra för mig!



På återseende
Eder bittra livsnjutare
1969 sändes den första julkalendern i färg. Det var Tage Danielssons Herkules Jonssons storverk.


Kommentarer
Postat av: Didier Drogba

Tjena P! Tänkte bara säga att de känns fan underbart att se Vermaalen göra självmål. Nej nu glömde ja nåt? A just de. Mina 2 mål också. MOHAHAHAHA!

/Skötare Kindholm

2009-12-01 @ 12:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback