Lägesrapport

*Mitt immunförsvar är det bästa som finns. En dag senare och voilá! Jag är frisk!

*Det bästa på morgonen är när man retas med kroppen och kliver upp ur sängen och sen ba nääeee dyker ner i perfekt värme igen... går upp och sätter på lite te... och dyker ner i sängen igen. Mohihihi...

*Min kära syster yster har tydligen blivit en nominerad som en av sju för att vara Södertäljes lucia för i år. Ur min (ptja, lite subjektiva) synvinkel vet jag inte ens om jag borde höja på ett ögonbryn, det var väl ingen skräll direkt? ;)



*Statistiktentan är iskall. Jag är totalt likgiltig till den. Alltså, jag kommer att klara den men mitt fokus har tyvärr förflyttat sig framåt några timmar. Vi ska titta på en James bond-rulle och sippa upp min Bollinger. Bond dricker sånt har jag hört. Arsenal spelar imorn också. Tentaphest är ett faktum.

*På söndag skall jag belöna mig med fifa 10 och hamna i spelkoma i en vecka. Farväl solljus. Farväl värld. Ska ba fetcha en ryggsäck också så är jag per definition: En ryggsäcksmänniska! Haha...
Bokstäverna H I N O S X Z ser likadana om du vänder dem upp och ner.

Kommentarer
Postat av: Nisse H

Om man söker på google efter "pontm" får man två träffar. Den som har flest hänvisningar är Pontmeyer - en holländsk byggfirma.

2009-11-06 @ 19:36:03
Postat av: Åsa

Såg henne i tidningen idag. Hon såg ju bäst ut av alla men hon är den enda som inte sjunger eller så på fritiden :/ Det blir tufft men hoppas hon vinner! Hejss

2009-11-10 @ 18:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback