Kanske inte så sönderboxad trots allt..

Paolo Roberto pratar om feminism och reporten lackar. Lyssna på hela och beundra denna man.



"Men folk ska välja själv"

Pang i kistan! Lite mer frihet till folket, tacksåmycket.

Jag skulle lätt kunna vara hemma med mitt barn hela tiden, eller jobba. Det beror på vad jag och min fru kommer fram till. Jag är en kompromissens och frihetens riddare!

Jag vägrar se att nåt vänsterpack säger åt mig vad jag ska göra. Vad är deras grej med att förespråka tvång hela tiden? Uäääk! Vanish!

Om gymnasium i Sverige skulle ha obligatorisk och naturligtvis objektiv ekonomisk historia så skulle vänstern trilla ur riksdagen på ett smack! Den dagen, den glädjen...
I förhållande till sin vikt är ben fem gånger starkare än stål.

Kommentarer
Postat av: Zacharias

Fri marknadsekonomi åt folket! Visst är det lustigt att majoriteten att av Sveriges utbildade människor lutar åt det kapitalistiska hållet. Vad ger det för signaler? ;)

2009-11-17 @ 16:24:14
Postat av: Annie

Haha! "Jag diskuterar gärna med dig... för jag har rätt till skillnad från andra"

2009-11-19 @ 12:17:01
Postat av: Annie

Haha! "Jag diskuterar gärna med dig... för jag har rätt till skillnad från andra" Den ska jag börja använda i tid och otid!

2009-11-19 @ 12:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback