Fifa-fever!

Det var jag & Kalle mot Erik & Zacharias och... ja, det kära ordspråket: "Bortförklaringar är till för förlorare" ...utbrast jag då och då tätt följt av ett litet retsamt flin. 

Jag & Kalle var Arsenal och dom andra små pojkarna prövade både Schalke och tysklands landslag, men, mja. Det gick väl.. si sådär? HAHAHAHAHAHAHAHAHHA!!!!!!!!!!!!!!!!

Victorious!


Vidare vill jag be om ursäkt. Eller, egentligen vill jag bara kalla mig själv för idiot. Jag brukar alltid skälla på alla tjejer på fester som tenderar att ställa sina glas på golvet. Det är ju svinkorkat, för hux flux råkar en stackars kille sparka sönder glaset och då blir plötsligt HAN ett rikspucko som borde skjutas?
Men vad är det för kärnfysiker som från början ställer ett glas på golvet, där man går?

Nå, idag hade jag av en outgrundlig anledning ställt ett glas på golvet som jag av misstag drog sönder med en rejäl karatespark! Voilá! Coca-cola-party på golvet!
...Och han blev inte bara av med colan och fick glas i foten utan kände sig också som Skövdes dummaste man.

För övrigt ska jag nog avsätta tid för att rensa min fejsbuck-vännerlista. Jag vill inte, inte, INTE gå med något event eller bli vän med nåt som har med Stanleys att göra. Skicka inga såna request till mig, jag ingår inte i stanleys målgrupp. Om jag vill träffa och umgås med till synes könlösa helkroppstatuerade, kriminella vattenskallar som knarkar lössnus, kedjeröker och tycker sig vara finklädd i militärbyxor och wife-beatlinne, då, då hör jag av mig. Promise :)

xoxo


I Sverige finns det bara en enda fisk som är giftig och det är fjärsingen. Den är ungefär lika giftig som en geting.


Kommentarer
Postat av: Blond Erik

Stadiga grabbar på bilden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback