Ah, gör ert bästa...

Idag har folk i mitt höghus trevligt. I skrivande stund hörs dunkande bas från tre olika ställen in i min lägenhet. Jag är ingen gnällspik utan tvärtom uppskattar jag att folk har roligt, helt ärligt nu faktiskt. Skulle inte folk festa en tentaphestfredag som denna skulle det ju vara fel på folk. Dock kan jag snabbt ändra uppfattning om detta när jag ska sova... ;) Men det finns ett glapp mellan 23:30 och 01:45 där man måste somna för strax innan två startar alla efterfester igång och då måste man snabbt sänka fyra öl om det ska bli till nån dejt med Johanna Blund.

Schelv har jag tenta imorgon 08:15 och ämnar att gå upp 07:00 för att starta igång skallen med lite tung house. Det är vad jag skulle vilja kalla en slags pay-back-time med glimten i ögat. Mohihi.

Avsluntingsvis undrar jag varför kalle i idol inte rakar sin musche som väcker hemska känslor. Jag menar känslor som får en att associera till eldoradofalukorv, schubbar på krogen i wife-beat-linne med autobahnslips eller feta tjejer med kroppsstrumpa. Raka muschen för en finare värld kalle. Do it.

Med en clementin, ett leende och en blink ;) säger jag godnatt!


Enligt sägnen drack den aztekiske härskaren Montezuma 50 koppar choklad om dagen i koppar av guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback