Tack högskolan :)

Tentatider ska vara jobbiga har jag hört. Men nu har alla marknadsföringsföreläsningar dykt upp på hemsidan. Så jag kopplade datorn till TN:n, fixade mig en kopp kaffe, slängde mig i soffan och tryckte på play.

Nu ligger jag här, med en trådlös mus vid min sida, stoppar filmen ibland och upprepar vad som sagts. Utbrister ett "aha!" då och då. Tar en slurk kaffe. Pausar filmen, upprepar vad hon sagt med skövdedialekt, skrattar till och trycker play igen. Höjjer och sänker volymen snabbt efter varandra så att det låter som hon är i målbrottet. Garvar. Häller i lite mer socker i kaffet. Trycker på paus. Play. Pause. Play. Pekar på tv:n och utbrister: HAHA! DU LAGGAR! Reser mig upp, vankar fram och tillbaka. Rabblar det som precis sagts. Utbrister ett "AHA!" igen, fast det inte ens var ett "aha"-läge. Slår upp mikroboken, försöker nyttomaximera. Går åt skogen. slänger boken i sängen. Stoppar filmen igen och upprepar vad som sagts med skövdedialekt "marknadsundersökning och prognostisering av behooooooooov". Skrattar högt. HA HA HA!!!

Repeat.
Ett getingstick är basiskt och en bett från en myra är syrligt.

Kommentarer
Postat av: Lindberg

VA!? Har du socker i kaffet? Fy, vad osmakligt.

2009-05-17 @ 15:26:27
Postat av: Pontus

Hade du haft råd - hade du också haft det ;)

Postat av: Anonym

Pontus 1 - 0 Jonas

2009-05-17 @ 22:33:18
Postat av: JB

"wankar fram och tillbaka" hahaha

2009-05-18 @ 05:33:58
URL: http://jagsaknarjohnny.blogspot.com
Postat av: Andréa

Älskar föreläsningsfilmer :) jag somnar till hennes röst varje natt och drömmer sedan om marknasföring, det kallar jag effektivt pluggande!

2009-05-18 @ 12:06:51
URL: http://andreaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback