Tjockistruama

Instängd i min utpost sitter jag och begraver mig i studier, odlar timjan, bassilika, skägg, citronmeliss och lagar mat. Min borg luktar purjolök och curry. Det blir bra det här alltså.

Jag & Zacharias började se en film igår, ping pong kungen. Jävligt sorglig film - det handlade om en tjockis som sprang runt i mjukisbrallor, lirade pingis och fick spö av sin lillebrosha. Vi bytte film efter en halvtimme. Vi garvade på ställen när man förmodligen inte skulle. Det är väl inte meningen att man ska ställa sig på mobbarnas sida?
"Man är väl som man är... man kanske kan byta frisyr... eller kläder eller hitta jesus eller nåt...."

"HAAAAAAAAAAHAHAHHAHA , JA GÖR DET FÖR FAN!"
"HAHAHAHAHAAAA!!!!!! Langa popcorn, det här är underhållning!"

Hm. Vi kollade deathrace istället.


George Foreman, tidigare världmästare i boxning, har 10 barn av vilka 5 är pojkar. De heter alla George. Först kom George Jr, därefter George III, sedan George IV, George V och slutligen George VI.



Kommentarer
Postat av: Max

Bra val Death race är en grym film :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback