Himla bra uttryckt

Det var en gång jag Pacs, Alex & Vesper var o fikade. Vesper pratade om att bjuda in några tjejer till nåt evenemang men utbrast omedelbart efter det: "Fast, då, då kan jag ju inte vara mig själv, då måste jag vara glad typ"

Akademikerna dricker drinkar och arbetarna fatöl. Allt är i sin ordning.

Vi garvade och stämde in, att det kanske vore en fördel att inte vara arg man.
Och det himla skönt med vänner man bara kan sitta och säga precis vad man tycker och tänker om saker och ting. Inte låtsas vara politisk korrekt bara för att. Inte låtsas ha sympati för några för att man "ska" ha det.

Hela grejjen med att vara PK irriterar mig. Det var som när jag & Zacharias var hos bagarn en morgon. Jag ba: "Hej, en sån där ostfralla och ett rosenbröd"
"Yes, var det bra så?"
"Hm, ta två negerbollar också."
"ursäkta?"
*Zacharias börjar skratta, jag himlar med ögonen och suckar*
"Två chokladbollar, tack."

Vill jag har negerbollar, vill jag ha negerbollar. Sök på negerbollar, bilder, på google ditt gurkfejs:
http://images.google.se/images?hl=sv&q=negerbollar&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Ser det ut som paprika eller...?


Carl Almén, som stod modell för ansiktet på tubomslaget till Kalles kaviar kallades för Tuben i skolan. Jonas H Lindberg är en klon av Carl Almén.

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Mycket lustigt. Verkligen.

2009-05-19 @ 19:31:08
Postat av: Elias

knulla dig din tönt.



ärligt du e sån idiot

2009-05-19 @ 19:35:36
Postat av: Anonym

Dags att lägga ner att kalla skiten för chokladbollar helt enkelt! Man är den man är!

2009-05-19 @ 20:57:50
Postat av: Åsa

ELLER, riktiga män dricker öl, inte... rosa pantern? (Mjölkdrink överlag) hahahha pussssssss

Postat av: Pontus

Lindberg: Näppeligen!

Elias: Haha, otippat... Har du inte svalt mitt och Davids kontringsargument? Vitkål vitkål vitkål!

Zacharias: Men man kanske kan byta frisyr? ...Eller finna jesus? hahahaha

Åsa: Det är den bästa! ;)

2009-05-19 @ 22:53:42
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: malle

2009-05-20 @ 19:24:05
Postat av: malle

http://www.youtube.com/watch?v=qdVp5i6wsOw

2009-05-20 @ 19:24:49
Postat av: J

"Fast, då, då kan jag ju inte vara mig själv, då måste jag vara glad typ"



AHAHAHAHA;D

2009-05-22 @ 06:59:29
URL: http://lifeofjeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback