Mäh!

Jag har ju inte många måsten nuva. Jag borde studera. Det är lite synd att jag litar för mycket på mig schelv va. Jag vet att jag kommer att klara tentorna och att jag kommer plugga sen. Men just därför tenderar jag att skjuta på det.
För övrigt ska jag klippa gräsmattan och planera maj månad, vad kan det ta. 45 minuter?

Tänk om de kunde snabba på utbildningarna och effektivisera allt så att studenter slapp supa bort tiden.

Det förstör ju både kropp och plånbok, visserligen är ju nätverkande viktigt men...
Jag kollade mitt schema just och har max max max fyra föreläsningar kvar jag tänker närvara på.

*Gäsp*

Nej, en espresso och ett kapitel mikroekonomi vore nåt.
I Nordamerika finns det grodor vars blod innehåller kemikalier som fungerar som antifrysvätska. Grodorna kan därför klara temperaturer ner till åtta minusgrader.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Men du har ett grupparbete som du måste göra som ska vara inlämnat senast fredag 15:e maj!

Postat av: Pontus

Koer e vend!!!

2009-05-05 @ 00:35:30
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback