I'm doomed

Ikväll är det träning och laguttagning till a-lagsmatch imorn och u-lagsmatch på söndag. När jag säger att jag inte kan spela någon av matcherna för att jag måste plugga till två tentor så vet ju alla hur snacket är. I Skövde är Volvo som Scania är i Södertälje. Det... sätter sitt avtryck på människorna.
När dom då himlar med ögonen, fnyser och uppgivet säger: "Jävla pluggis" "Jamen du får väl planera då!"
och jag svarar: "Det har jag gjort och att arbeta på Volvo ingår inte i planeringen..."

Då, då är det nog dags att packa och dra, snabbt som jävla fan. Man anfaller inte moderskeppet utan vedergällning. Fasen. Jag som började trivas i grönt matchställ...
Ser ni mig eller!? Jag är näst längst till höger i grönt.
Herrgårdsost är Sveriges mest sålda ostsort.

Kommentarer
Postat av: Zacharias

Man är den man är.

2009-05-28 @ 13:50:32
Postat av: andreas

U-lagmatch på söndag hinner du visst med! Hade ju tänkt att försöka tjata mig till en b-lagsplats då och jaga livet ur dig :P

Postat av: Pontus

Zacharias: Men man kanske kan byta frisyr...?

Andreas: Heter ni Hova/weimer? :S

2009-05-28 @ 17:49:32
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback