Bevis - avsaknad av gud främjar emos

Det finns ingen gud. Jag stack i halvtid. Finns Gud har snubben ett utmärkt läge att leverera 4 mål nu. Annars är han en skithög. Då svär jag på heder och samvete att bli religiös. Alla religioner ska jag underkuva mig till. Men som det ser ut nu. Mja. Nä. Jag sitter och tittar priser hos psykologer.

Det kostar 140 spänn första besöket på några mottagningar och sen, för att citera rakt av; En privat psykolog kostar 500-1200 kronor beroende på vilken typ av terapi man söker.
Vilken typ av terapi? Jag behöver all terapi som finns.

Jag tänker kort, "tänk om jag skulle blivit ett united fan, vad glad jag jag skulle ha varit" men det viftas bort till en vidrig grimas. Det är ju som att supporta Såssarna bara för att de vinner val. Omraliskt och rent utav äckligt. Dom innbillar sig bara att de har rätt.  Det är nästan en brottslig handling känns det som. Ilska blossas upp och jag känner mig som en palestiner. Maktlös & under förtryck.

Jag mår liksom inte bra nu. Inte någonstans. Min fotbollspuls dunkar fortfarande men med en sorgsen efterklang. Fotboll kanske inte är min sport... Kanske skulle jag börja gilla trav, badminton eller speedway... eller byta intressen. Kanske börja lira trumpet. Klä mig i svart. Kamma håret över ögonen. Jag har så mycket sorg och ilska i mig. Kanske, kanske om man skär sig så rinner den ut?

Jag hade tänkt göra en efterlysning efter en Lina/Lisa som jobbar på ICA jätten, som Calle skrämde skiten ur. Men jag är inte intresserad längre.


Det finns ingen gud.

Sov så jävla gott vetja. Själv hittade jag en ny blogg jag ska ha som startsida tills augusti:
http://www.stevepavlina.com/blog/2006/06/overcoming-depression/  
Tänk vilket sammanträffande att alla som håller United kärt är släkt. Är det en slump månne?

Kommentarer
Postat av: Annie

Stackars Pontus!

2009-05-05 @ 23:57:04
Postat av: Max

Fy fan vad jag hatar äckel Ronaldo o fanns bara en ljus glimt i mörkret som gjorde att man satt o smålog för sig själv och det var när Fletcher fick se rött o inte får spela i Rom :/

Postat av: Rosenberg

Jag är säker på att hon hette Lisa! Frukostspan imorgon?

2009-05-06 @ 01:32:03
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se/
Postat av: Rosenberg

Nu har du nästan hjärntvättat mig totalt, Lina hette hon såklart!

2009-05-06 @ 01:32:38
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se/
Postat av: Skötare Kindholm

Ja vad ska man säga? Fotboll kanske inte är din sport som du skriver. Eller så är det Arsenal som är fel lag att hålla på bara? Ni har så mycket ni måste förbättra innan ni håller klassen.

Slutligen ska jag citera ett plakat jag såg på Emirate Stadium igår tillängnat ditt kära lag.

"KEEP THE FAITH- AFC".



Hahahahahhahahahahahahhahaha.

Jag ska till Rom!

2009-05-06 @ 11:07:19
Postat av: Pontus

Annie: Ja.

Max: Han skulle kunna få ramla ner i ett gruvschack.

Alex boi: Ja, Lina var det. Måste handla juice senare. Då vet vi vart vi ska ;)

Kindholm: Hoppas dom drar undan stegen från planet just när du ska gå ut så att du råkar bryta alla ben i kroppen.

2009-05-06 @ 12:57:54
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe, lite komiskt att din blogg har reklam för kommunist prylar från Sovjet. Blivit polare med Adam Sam på äldre dar?;)

2009-05-06 @ 18:29:56
Postat av: Micce

Som vanligt försvann namnet där...

2009-05-06 @ 18:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback