Assyriska-Syrianska

DERBY!

TIME TO DIE, stackars Assyriska.

Jag har gamla minnen i Syrianska...


Klockan 17:00 smäller det av och jag har värvat Erik och ska värva Zacharias, ska ba få tag i karln.
Sen kör vi igång, dom skriker "yo yo" & "suryoye" och jag kör ramsan:
Suryoye milab! YO YO!
Ana ahsan milab! YO YO!
Bl dached gol! YO YO!
Bl mussed milab! YO YO!

Ala ganek o gina! SURYOYE!
Al mak fargina! SURYOYE!

Adidolan! SURYOYE!
Olo kaman! SURYOYE!
Suryoye! Suryoye! Suryoye!

Assyriska har ingen chans, Schövdefans styr upp det här...
Det finns cirka 40000 arter av träd.

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Det märks att Syrianska givit dig grava trauman. Det kommer att ta lång tid och många timmars terapi att komma över detta hemska trauma. Men jag är säker på att du kommer att klara det!



Första steget i terapin bör vara lite schtek och hederligt Champagneschprut. Det borde göra susen!

2009-05-31 @ 17:48:51
Postat av: Micce

Skapligt mål av Massi...;)

2009-05-31 @ 18:26:27
Postat av: Pontus

Lindberg: pff, vad menar du?

Micce: Såg ba första halvlek =/ Missade målet...

Postat av: Max

Varför börjar man titta på en match om man bara ska se första halvlek?



Du såg ganska liten ut på kortet, men att du spelat med både Allan o Peter :)

2009-05-31 @ 23:39:00
Postat av: Pontus

För att man bokat tennisbana!

Nä, dom spelade med mig ;) haha

2009-06-01 @ 09:42:55
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Annie

Okej för din egen skull. Det ska vara

Suryoye bjelab! YO YO!

Ala ahsan malab! YO YO! (?)

Be dachel gol! YO YO!

Men noss el malab! YO YO!



Resten förstod jag inte. Så fel var det. haha

2009-06-01 @ 23:18:59
Postat av: Pontus

Äh, det var Alex Ataseven som brukade hålla i den där - mne du kanske inte kommer från bergen, dialekten kanske är olika... ;) haha

2009-06-02 @ 08:41:19
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Pontus

Äh, det var Alex Ataseven som brukade hålla i den där - mne du kanske inte kommer från bergen, dialekten kanske är olika... ;) haha

2009-06-02 @ 08:41:32
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Annie

Mm det måste vara dialekten :P

2009-06-02 @ 17:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback