H2o, någon?

Lugnet råder. Jag ligger utsmetad i soffan i en alldeles underbar liggställning där jag utnyttjar nästan hela soffan & två kuddar. Jag har datorn framför mig och tv:n på i bakgrunden, singing bee är programmet som visas. Jag konstaterar tyst att feta tjejer inte ska ha tajta kläder på sig. Att han som representerar Skövde sitter i kassan på ICA maxi och har en alldeles överjävligt ful t-shirt på sig.

Men det stör inte mig det minsta. Dock så är jag väldigt törstig, men jag har bestämt mig att inte röra mig ur fläcken... Ska ringa Karro, hon ska få komma hit o pyssla om mig och blåsa koldioxid på mina växter.

Nähä, hon var ute och käkade. "Kommer sen" Hmpf, jag håller på o törstar ihjäl mig här. Happ? Både Delmy & Åsa är offline, bonden är på Willys och Erik är hos Emma & Sarah. Tjack, tjack tjaaaaaaaack! Zacharias telefon tutar upptaget och Alpha-david dissar i skrivande stund mina idéer;

Pontus, säger:
David, kan du möjligtvis komma hit med en droppställning? Jag är skittörstig och har vuxit fast i soffan. Du kan få en halv chokladkaka och en klapp på axeln för besväret.

David säger:

haha.. bara en liten fråga? vet du hur dropp fungerar. det är alltså en näringsersättning och ges intravenöst vilket gör att den inte har en törstsläckande effekt


Jaha, det var ju jävligt typiskt...


I en människa finns det 560 000 kilometer blodkärl. Har dessa lindats runt jordens ekvator hade det räckt till 14 varv.

Kommentarer
Postat av: Max

:D F-A-B-R-G-A-S :D

Postat av: Max

:D F-A-B-R-E-G-A-S :D

2009-03-29 @ 21:47:27
URL: http://brunnsengsik.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback