Stilla funderingar

Jag känner att jag måste lufta mina åsikter a lá AMF-tjofräset. Jag tycker om att ha åsikter om saker och ting. Människor som är likgiltiga till allt har säkert färre gräl/diskussioner i sina liv men är samtidigt fruktansvärt ointressanta individer. Nå, jag tycker att Wanja Lundby-Wedin & hennes hantlangare är en härlig kombination av ynkryggar & skithögar. De gör Christer Elmehagen till syndabock för att pöbeln lackar ur på dom. Wanja med mäsk-entourage har gjort ett avtal som Elmehagen accepterat och nu kräver dom pengar tillbaka. En deal är en deal era tjack - låt Elmehagen vara.

...Och nu när man kvoterar in män som veterinärer så blir det ett jävla kackel, så oväntat...

Min tränare Jimmy hade tunga minnesluckor och en smula ångest för dagen, bad somliga om ursäkt medan skratten haglade i bakgrunden, tänk att han prövar på en vanlig studentafton och spårar ur på det viset. Trettiofyra bast & färsking.

Jag tänker på folks mentalitet gällande kläder här i Schövde. I fredags på tentaphesten hade jag grå kostym med svart skjorta & på vägen upp till festlägenheten mötte jag två andra själar och hälsade sedvanligt som det hör till. På kåren mötte jag samma par varav den ene utbrister: "Ha, där är ju du som är så överklädd!" och utan att tänka svarade jag: "Ha, o där är ju ni som är så underklädda!" och så fick Jag en arg blick? Av hennes nedsättande ton att döma så var hennes utspel ett försök till en förolämpning och om de inte ville se bra ut så gav ju jag dom en komplimang, inte sant? Hur ska dom ha det egentligen!? Tung förvirring råder.


Tentaphester är det bästa :)
Valar har inga stämband.

Kommentarer
Postat av: Max

Som vanligt, två tummar upp!

Som man bäddar får man ligga o vad är det för fel på kvotering nu??? Hmmmm

Postat av: Pontus

Tack Max, du är mig allt en trogen supporter ;)

2009-03-30 @ 23:16:02
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback