Sluuuuurp

En erhört bra sak med att bo i en liten etta är att det är så nära till kylen...

Igår var föresten Gina, Erika & Oskar här. Vi såg The Notebook som jag fått itutat i mig att den skulle vara så satans bra, romantisk o alla skulle gråta o... ja, med den här bakgrundsfaktan ställer jag mig frågan varför jag gick med på o sen den... hm. . Aja, den var iallafall inte alls så speciell. Inte så som jag trodde iaf. Båda dör i slutet. Så, nu slipper Du också se den ;) hi hoho. ha. maha. heh. Varför offrar sig aldrig tjejer för oss män när det kommer till film nån gång? Jag som var sugen på en kulspruterunda, typ Saving Private Ryan, haha.



Iallafall så diskuterar vi nedladdning:
Erika: "...Amen hur laddar man ner då?"
Oskar: "Från piratebay?"
Erika: "Ja, där brukar jag ladda ner ifrån, men det går bara bra med musik, aldrig med film... hur gör man då?"
Oskar: "Öh, du gör samma sak"
Erika: "Vadå?"
Oskar: "Tryck på ladda ner, fast för film, haha!"
Gina: "Jag laddar aldrig ner saker..."
Pontus: "Hur får du musik o så till din dator då?"
Gina: "Erika laddar ner åt mig"
Erika: "ha, neee, gör jag ju inte!"
Gina: "haha, va, göru ju visste!"
Pontus: "Men varför laddar du inte ner själv?"
Gina: "Andra gör det åt mig, sen har jag aldrig hajjat det där..."
Erika: "Det är faktiskt svårt ibland... Ibland får man ju virus, man vet inte vad som är bra eller dåligt liksom..."
Pontus: "Haha, ni är säkert sånna dära som trycker på alla banners som blinkar; "YOU'RE A WINNER" "YOU'VE GOT 2 NEW MESSAGES" "WANNA BE RICH, CLICK HERE!"
*tystnad*
Gina: "...Men jag har faktiskt slutat med det nyss..."

HAAAAAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!

Är det inte en Gnome så är det Gina eller en tågskylt. Skrattet flödar mycket nu för tiden.

På Nya Guinea finns det ett språk som heter Taki. Vad som gör det så speciellt är att det bara innehåller 340 ord.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback