Roma Annihilated!

Italiensk fotbollskultur står för allt jag är emot. Divor, filmningar och tråkig fotboll. Mycket skönt att alla Italienska lag är utslagna och att England, once again, dominerar champinjonligan.

Skulle nån tappa en hink med cyanväte över Totti-spotti skulle jag vara den första att flina. Det lilla avskummet borde begravas på en annan planet. Jag avskyr den mannen.

Skönt då att Arsenal tog hand om saken, även fast det gick till straffläggning. Jag var egentligen aldrig nervös. Man kan ha trott det för att mina fönster blev immiga av min hyperventilation och för att jag byggde ut mitt svordomslexikon med några nya uppfinningsrika varianter. Men det var bara en bluff nu när jag tänker efter. Bara tanken att Arsenal inte skulle slå Roma sönder och samman är ju hädelse.


Premier Leagues fulaste målvakt? Kör i vind!

Efter att ett mäsk i Roma slog den avgörande straffen ovanför, rusade jag ut till kåren och svepte en öl i full Arsenalmundering. Jag nästan ser auran av lycka omkring mig. Det här kommer att sitta i länge...
Valspråket som agenten James Bonds familj har på sin vapensköld lyder "Världen Räcker Inte Till".

Kommentarer
Postat av: Roggan

Grattis, skönt att engelska lag går vidare! hata Italien.



Men lite tur var det allt ;) inte direkt som vår kross av marängerna från madrid i går :)

2009-03-12 @ 01:18:57
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här:
http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-12 @ 01:27:12
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Pacs

Kul att du har fotbollsbjudning och sänder matchen 2minuter i efterhand hahaha :D

2009-03-12 @ 06:02:25
Postat av: Pontus

Roggan: Det blir spännande att se vilka som möts i Rom sen. När är lottningen?

Mie: BARA ETT TIPS

Sugen på att göra gratisreklam hos någon annan? Tacksåmycket, försvinn.

Pacs: Kul att du har torra händer hahaha :D

2009-03-12 @ 09:13:40
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Lokani

Skönt att du lyckas kontra med "torra händer". I brist på annat eller? Håll dig till ämnet. Sen var det kul att höra att en seger efter straffar för er får dig att springa till kåren och dricka en öl. Hade jag gjorde desamma hade min lever nog sett ut som Pacos just nu.

2009-03-12 @ 13:48:53
Postat av: Pontus

Haha, nä, det finns ganska mycket att hämta hos Pacs, jag tyckte det var kul :D Carpe diem Lokani, carpe diem.

2009-03-12 @ 14:10:11
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Zache

Vidrigt med reklam i kommentarerna :S



För övrigt, korrekt analys av målvakten ;) Kör i vind!

2009-03-12 @ 14:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback