Haremsbyxor

Vad krävs det för dresscode för att de här byxorna ska vara aktuella mån tro?


blöja-party?

Det kan ju vara så att detta innovativa ting kom till av misstag men till skillnad från penicillin inte fyller någon funktion. Eller att de som designat dom velat dra ner begreppet klädstil till botten så att allt annat nytt plötsligt blir vackert i jämförelse... hm... smart.

Nu ber jag om ursäkt till er som har köpt dessa för att vara hipp.. eller det gör jag föresten inte alls - ni borde istället vara tacksamma för att jag har en bestämd åsikt om det här och inte kör några vita lögner tjofräs. Jag säger det rakt ut: De är fruktansvärt fula. Det är som motsvarigheten till mannens vita wife-beat linne. Det ger bäraren ett skimmer av att vara ett lågutbildat polsk troll. ...Men det kanske är nåt att för somliga eftersträva, vad vet jag... haha 

Nå, ni harem-aktivister kan, liksom abstrakta konstälskare försöka försvara det ni fått för er att gilla - men faktum kvarstår; ingen sund människa är avundsjuk på er.

En sengångare sover minst 16 timmar per dag.

Kommentarer
Postat av: Zache

Dom har kommit till på samma sätt som när man målade när man var liten. La massa färg på ett papper och mosade pappret på mitten och fick en figur... "WOW ahaaaa.. så ska vi sy våra nya modebyxor!!"

2009-03-30 @ 15:39:23
Postat av: Pontus

Haha, KONSTFACK LIGGER BAKOM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback