...Har guld i mund!

Klockan ringde 7, steg upp 20 över 7 och rusade ner och startade igång en tvättmaskin. Nu sitter jag här och ska genomföra min morgonstudiecirkel;


Himlen är helt blå, solen lyser! Jag ska iväg o handla nybakat bröd. Va-va-vrooom....


Frillan är sprängd, ögonen destroyed, men baaaakom mina solglasögon - kan jag va' mig själv, tamratararam...

För att sen dedikera resten av mitt vakna liv för dagen i biblioteket.

Raketforskare Sjögren at your service!

Ha, min granne Åsa tipsade mig om att plugga med lappar, man skriver frågan på framsidan och svaret på baksidan. Det blir som o plugga glosor. Det var jag en hejjare på mellanstadiet. Redan då var jag en ond liten illbattning. Eller alltså. Man kan ju inte riktigt hjälpa vad det är man skrattar åt ibland. Min kompis Mathias hade översatt "radio" till "rejdio", det skrattade vi åt kom jag ihåg. "Haha, hur fan ser en rejdio ut?"

Fan vad folk är irriterade. Här försöker jag skaffa sällskap och hjälpa människor att stiga upp för att utnyttja denna vackra soliga dag till max. Karro undrar vafan som hänt och Bonden ber mig äta medicin.

ARISE AND SHINE!


Fingernaglarna på en människa växer snabbare än tånaglarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback