Förbjudna tankar

Haha, alltså - jag måste diskutera lite härva. Jag har råkat anammat min kära mors musiksmak a lá Ted Gärdestad. Jag tycker att han har många bra låtar va.

Men att han gjort en låt som heter "Can´t stop the train" och sen blir påkörd av ett och dör - såhär långt i efterhand - är inte det lite, liiiiite ironiskt när man tänker efter?

Jag tänker mig att Teddan skulle göra en musikvideo till låten fast på grund av ekonomin fanns det inga stuntmän att hyra in. Teddan fick således försöka själv...

Eller att han står där på spåret, lokföraren ser honom och sätter på låten "Can't stop the train" så att den låter högt i helaa tåget, alla passagerare sjunger med och lokfäraren ba kör!

Hoho, det här är lite osmakligt läser jag nu. Haha. Nåja.

Trådarna i nylonstrumpor är vanligen fem gånger tunnare än människohår.

Kommentarer
Postat av: charlie

det var ju inte direkt så att teddan klev ut på perrongen och ramlade ut på spåret och blev överkörd... så så himla ironiskt e det väl endå inte? men men förstår väl lite halvt din point.

2009-03-24 @ 21:15:35
Postat av: mia

Att minnas och att uppmärksamma. V 17 kommer jag ha en tävling, det gäller att vara bäst på att måla häftiga bilder i paint. Alla biddarag är vilkomna att skickas till min mejl men bara de lämpliga publiceras i bloggen. Bilden som fått flest kommentarer söndagskvällen V.17 23.59 få ett fint pris. Skicka ditt bidrag till [email protected].



http://miajunnogelin.blogspot.com

2009-03-24 @ 21:30:33
URL: http://miajunnogelin.blogspot.com
Postat av: Pacs

Jag snackade en stund med Håkan idag, han var taggad för Skövde nu ;)

2009-03-24 @ 21:51:49
Postat av: Pontus

Charlie: Jag vet vad som hände. Dock var det kul att han var med i den här sekten du vet? Haha, när sektledaren avslöjjade att det var bluff, haha. Jag kan inte hjälpa det, det är iaf lite kul.

Mia: Du kan vara ett bidrag.

Pacs: Haha, har du skvallrat om Skövdes atmosfär? ;)

2009-03-24 @ 22:47:55
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Sophia

Jag skrattar fast jag inte borde. Fan. haha.

2009-03-24 @ 23:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback