Fnisselifniss...hihi

Eric säger:

tjo ska du se fotboll ikväll?

Pontus, säger:

nä, jag tänkte sy faktiskt

Pontus, säger:

själv då?

Eric säger:

sy?

Eric säger:

:O
Eric säger:

va är nu detta :S

Pontus, säger:

Ja, med nål o tråd du vet? Man gör sånt med kläder. Det har jag sett på TV!

Pontus, säger:

Vad ska du göra ikväll då? Vill du sy med mig?

Eric säger:

haha, näe du men kan komma över och hålla dig sällskap

Pontus, säger:

Bra, jag behöver nån som kan blåsa koldioxid på mina växter, man kan ju inte göra allt du vet?

Eric säger:

haha, näe du det förstår jag



Bonde-Eric, jag ba skojjar lite med dig ^^


Ikväll raderas Roma ur Champions League, VIVA ARSENAL! Streamad Roma-Arsenal visas @ fort Sjögren. Alla är välkomna!*

*Kommunister, feminister, tjack, ostbågar, mäsk & veganer undanbedes.
Under en fotbollsmatch rör sig en elitspelare runt 11 kilometer.

Kommentarer
Postat av: Zache

All viktig info gömmer sig alltid under *



:)

Postat av: Pontus

Haha, indeed. Kommer du efter hockeyn?

2009-03-11 @ 16:44:12
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Max

Haha elitspelare ja, du skulle kunna tillägga att Paco rör sig ungefär 11meter under en match ;D

2009-03-11 @ 17:39:18
URL: http://brunnsengsik.webs.com
Postat av: Pontus

Haha, han ställer sig i straffområdet så råkar nån skjuta han i skallen så att bollen trippar över mållinjen, o så tar han all credd. Helt schukt.

2009-03-11 @ 18:15:16
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Pacs

Snacka inte skit, det är så stora målskyttar gör!

Men det jag bli förbryllad när jag läser att ostbågar och tjack inte är okej? Vafan är detta!!

Stryk fotbollskvällen...

Streama.. shit vad fattigt! ;)

2009-03-11 @ 18:26:12
Postat av: Pontus

Här kan man iallafall sitta i en ordentlig soffa och inga jävla söndersvettade öststatarsoffor med mönster som ser ut som uppspydd kycklingsallad, samt hål i väggen från mynt a lá alex.

2009-03-11 @ 18:35:52
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback