Det går utför nu, haha

Min "modellkarriär" går i graven. Först blir jag bortslängd från hemsidan. Idag upptäckte jag att jag istället prydde baksidan av en ny katalog. Hmpf, tänkte mitt narcissistiska jag och vände ilsket bladet för att se vem som paxat framsidan och då blev det genast okej... ;)



Visst är hon fantastiskt vacker?


Jag förbannar mig själv om och om igen varför jag är så fruktansvärt dålig på att komma ihåg namn. Grr!
Ordet blixtlås är en inlåning och försvenskning av det företagsnamn på Europas största tillverkare på 1920-talet: Kynoch Lightning Fastener Co.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Du är inte så pjåkig heller... ;) mjauu

2009-03-31 @ 22:10:08
Postat av: Riddare Rosen

Pontus, hoppas verkligen hon inte är Sophie nu, men hon skulle ju kunna vara 40år? ;)

Postat av: Pontus

Sophie: Tackar ;)

Alex boi: Haha, jag tänk om? ;)

2009-04-02 @ 22:45:49
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback