Bra kompis-support Frida ;)

Frida går i min klass och spelar fotboll. Frida står i mitten på fotot nedan.



Hennes lag och mitt delade plan ett tag och innan vi satte igång med övningar kilade jag förbi och sa en tjena, läget, bra, adjö.

Idag i skolan på rasten stod vi och pratade lite;
"Det var en tjej i vårt lag som spanade in dig ;)"
"Jaså..." Sa jag, höjde på ett ögonbryn med ett litet mikroleende och försökte se oberörd ut, jag försökte allt vad jag kunde! Men mitt leende och nyfikna kroppsspåk förådde mig.
"Ser hon bra ut då?"
"Ja, hon är trevlig."

Det blev en sån där hisklig tystnad. Jag kände hur mina ögonbryn drog ihop sig skeptiskt, hur jag putade med läpparna så där ledsamt. Jag hade simmat upp bland molnen och nu störtdök jag ner och på vägen sket en fågel på mig och jag landade i en hög bajs.
"Ja, hon är trevlig"

Jag vet precis vad det innebär! Det innebär att den intresserade är den där lönnfeta mittbacken med så stora lår att man vid första blicken frågar sig om Taj Mahal är ute på turné?

Jävla piss.
Människans blodomlopp är hyggligt långt. Alla kärl inräknade är det mellan 50 000 och 100 000 kilometer långt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Pontus, det ska stå "Ja, OCH hon är trevlig";)

2009-03-11 @ 17:30:50
Postat av: Pontus

Åh? Hurra! ;)

Postat av: Pacs

fixa henne pontus!

hon har säkert orken iallafall ;)

2009-03-11 @ 18:27:03
Postat av: malle

http://www.imdb.com/media/rm3509361920/nm1668208



Paco?

:)

2009-03-11 @ 21:25:15
Postat av: Pontus

Men Malle, han var ju inte alls lik paco?

2009-03-12 @ 01:03:29
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Pacs

Det här var årets skämt, var inte lika någonstans.. Dåligt sagt Malle ;)

2009-03-12 @ 15:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback