Svärje, andra sidan är ni klara?

Himla trevliga pojkar vi har där i U21. Vet ni vad jag sitter o funderar på? Jag tänker att det hade kunnat vara jag som varit Marcus Berg. Har inte jag också  tränat sex dagar i veckan + match? Har inte jag sett minst två Premier League-matcher i veckan sen 1996? Har inte jag köpt nya fotbollskor varje ny säsong?  

Någon av de här herrarna hade också gott bra. Helst Allbäck. Aldrig fattat grejjen med svettband a lá Elmander riktigt. Ser lite sådär innebandybögigt ut, om ni hajjar...

Meeeen, hmpf. Jävla mäsk.

Mina föräldrar har aldrig trott på mig. Det måste vara det. Jag hade ju alla andra förutsättningar liksom.
"mamma, pappa, kan jag få skjuts till Eskilstuna? Det är match idag!"
"Men skruttis, den krockar ju med din klippa-gräsmattan-timme."
"...ja...ha..? Men jag har bytt om, tejpat benskydden och druckit massa red bull!"
"Och?"
"...och ...alltså..."
"KLIPP GRÄSET!"
"Ja mor. Ja far."
 
Skämt åsido, men jag var ju inte ens linjeman idag på matchen - när ska jag få vara med i tv?

Jaja, jag slår vad om att den där Marcus Berg är kass på att odla citronmeliss och spela schack. Det kan jag iallafall. Spring och jaga en boll du, dumskalle! Så ägnar jag mig åt viktigare saker...
Varje läppavtryck är unikt, precis som fingeravtryck.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Du är bara lite avis för att du har lite brist på talang i att springa fortast och skjuta hårdast på fobollsplan!

Postat av: Pacs

Idrotta är inte så viktigt! Kul midsommar dom hade liksom!!

2009-06-24 @ 18:39:09
Postat av: Pontus

Äh. Nonsens!

Pacs: Ha! Dom var iaf inte hos Alex med brad boys, haha!

2009-06-24 @ 22:27:07
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback