Semester

Jag sitter här på min baksida med min bärbara dator och känner skogens doft och hör vindens brus som ruskar runt i träden här bredvid, björk, lärkträd, rönn, lönn, gran & tall. You name it va.

Det är kolossal kraftsamling som pågår. Det är nämligen dags för Beach volley med stort B. Jag har hoppat omkring i luften böjd som en parantes och sedan luftsmashat med full kraft bara för att få in svingen. Ptja. Eller så har jag ätit glass. Spelar ingen roll. Det är Beach volley på g.

Jag kilade ner till stan förut idag och klippte mig. "Brukar du ha håret bakåt"? frågade frisören och jag sa: "mja, alltså, eh, det står ju lite åt alla håll, vinden bestämmer, hoho, eller lite granna kanske, jo, jomen det brukar det väl vara, typ"

*SLUUUUUUUURPPPPPPPP* ...Hello bratie boy

...amen schena ;)


Skulle det vara så att man har en sjuklig rädsla för män så lider man nog av androfobi. Alla töser jag träffat har lidit av androfobi, antingen före eller efter att vi möts.

Kommentarer
Postat av: andreas

androfobi? Inte funderat på vad det kan bero på då Pontus? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback