Pust frust! RAAAWRRR!

God afton bästa läsare!

Så, då var marknadsföringen över, check. Jag VET att det inte är en tävling på tid, men jag blir så frustrerad av att jag typ skriver långsamt. Jag har aldrig tänkt på det förut men idag insåg jag att jag skriver hårt och halvlångsamt. Efter varje prov sedan Ragnhilds dagar har jag gått ut med ett jack i långfingret där jag lutar pennan emot. Jag har faktiskt härdad hud där som man har på sin häl typ. Vesper & Pacs kommer hem smutsiga från jobbet och jag kommer hem med ett jack i långfingret, fiiint... [Lidingö i]

När jag till slut var klar tre och en halv timme senare, hade kollat igenom allting och ätit upp mitt äpple så rätade jag upp ryggen, tittade mig omkring & slog ihop mina sidor med ett hårt men bestämt ljud i bordet som en signal till alla omkring mig; ha, jag är klar nu - vet ni vad? Det är inte ni! Jag är fri, inte ni,  nääääääänänänänä, adjÖ!
Elefanter får först "mjölkbetar", precis som vi människor får mjölktänder, som de tappar när de är ungefär ett år gamla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback