Ha, jag har en teori...

Jag har gjort en iakttagelse på sistone. Jag har noterat individer som har sin överläpp formad som ett stort "M" ni vet? Fast lite mer utdraget, typ: /\/\

Alla sånna tjejer får hård uppsyn och ser dryga ut, eller kaxiga, eller farliga. Jag har inte riktigt bestämt mig.
Killar som har detta fenomen, de är istället baby-fejs och har gärna runda ansiktet och ser mesiga ut.

Har ni tänkt på det här? Eller är det bara jag? Om det nu är så, varför är det så?
Arnold Schwarzenegger fick 15 miljoner dollar för sin roll i "Terminator 2", en film där han säger 700 ord. Det blir 21,429 dollar per ord. Citatklassikern " "Hasta la vista, baby" kostade alltså 85,716 dollar.

Kommentarer
Postat av: Hespero

Jag har en fråga! Frågan lyder : Varför har alla "mongon" moppemusche? Är det för att dom tycker att det är snyggt eller har dom en dålig skötare som inte rakar bort den? För något gör väl skötaren iaf åt deras utseende. Dom har ju alltid sprillans sneaks liksom..Då borde dom också raka moppemuschen. Och om dom då inte rakar bort muschen så borde den iaf bli grövre med åren plus att det borde komma skägg på hakan. Rakar dom alltså allting utom muschen för att den utvecklingstörda vill behålla den ? Är det bara jag som har tänkt på detta frågar jag då dig?

2009-06-16 @ 23:30:04
Postat av: Pontus

Haha, det där är ju iof fett roligt. För det är ju sant. Varför har mongon moppemusche egentligen? Kan man inte ba kolla på vanligt folk och försöka efterlikna det om man nu inte har nån utstrålning? Bra tänkt Vesper. Vi på Solrosen borde ju veta det här. Vår patient har iaf ingen moppemusche - nog för att vi arbetat på bockskägget men...

Postat av: Malin

Eller så har alla tjejer med läppar formade som "M" sprutat in lite restylane för att de läst i Cosmopolitan att det är skitcoolt.

2009-06-18 @ 00:56:02
URL: http://malicious.blogg.se/
Postat av: J

Restylane är ju najs. Jag har det till exempel!

2009-06-18 @ 16:23:01
URL: http://lifeofjeff.blogg.se/
Postat av: Malin

Tja, om det är snyggt gjort och inte a la Billy Reed från Våra bästa år med köttiga fläskläppar. Yaaaeeeks!

http://z.about.com/d/womenshair/1/0/M/2/-/-/LisaRinna.DavidLivingston.jpg



Nä, spruta in lite fett från rumpan i läpparna och kyss mig i arslet får en helt ny innebörd.



2009-06-18 @ 17:44:44
URL: http://malicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback